Сервісне обслуговування

                         


Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті, а також зазначений в експлуатаційних документах конкретного товару.

Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації до початку користування технікою!

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару (товарного чеку).

Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.


Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.


Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені. При поверненні товару потрібно мати при собі: паспорт, товарний чек, гарантійний талон.

*
Під безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється цілком безкоштовне для споживача усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, але за умови дотримання умов гарантії.

У гарантійному обслуговуванні може буди відмовлено, якщо у ході діагностики (діагностика може проходити кілька днів) буде виявлено, що поломка виникла в результаті здійснення та впливу дій, перелічених у вище наведених даних умов гарантійного обслуговування клієнтів.


Зверніть увагу :

*Наші гарантійні зобов'язання втрачають силу, коли продукт використовується не у відповідності до умов інструкції з експлуатації.

*Наші продукти перевірені на стандарти «нормального» використання, як зазначено в інструкції.

*Використання продукту неналежним чином не тільки призводить до втрати гарантійного сервісного обслуговування, а й несе в собі ризик пошкодження майна або інших пошкоджень.

У разі некоректної роботи обладнання або його виходу з ладу, Ви можете відправити товар (у повній комплектації та з описом проблем, що виникли в період експлуатації пристрою, гарантійним талоном та паспортом.)

Тестування проводитиметься лише за вказаною у супровідному аркуші несправності, якщо у супровідному аркуші несправність вказана загальними фразами, такий виріб буде протестовано на включення і, за відсутності ознак несправності, повернуто клієнту.

Зв'яжіться з представниками сервісного центру за номером +380681073764 , щоб отримати детальну інформацію про сервісне обслуговування та гарантійні умови. Один з наших кваліфікованих фахівців з обслуговування, безумовно, готовий відповісти на Ваші запитання.